Thursday, April 2, 2009

日记:我看慧慧

刚刚才把电话挂上。。。
I just hang up the phone...
和慧慧谈了大概20分钟吧~~
Talk with HuiHui for about 20mins~~

其实没什么大件事~就是为了确定星期天我会不会去~
Actually nothing happen la~ She just wanna confirm whether I am going to support her on Sunday or not~

其实慧慧,是我在大学认识的朋友~
I know HuiHui in University~

他啊?如果你问我对他什么看法,我觉得。。。
She? Hmm, if you ask me what is my opinion towards her...

我会说。。。他心思细腻。。。是一个很体贴的女生(有时候感觉有点aunty,哈哈哈~)~
I think I will say... She is very considerate and kind~ (sometimes like an aunty)

他也是一个很谦虚的女生~
She is also a very humble girl~

任何他的光荣史都不轻易说出口~
All her glorious thingy she won't tell~
(还要我自己去发掘)
(I have to discover them myself~)


有些时候,还真的有点不惯他换名字叫做慧慧(就终极天团的名字啦!)~
Sometimes, I feel really weird to call her HuiHui~ Because this is not her actual name mah~

就说了很多很多。。。
就告诉我日常生活的一些事情~(他曾经跟我说过里面的东西不能乱乱说出去)
She told me some of her recent life la~(And she told me before not to anyhow talk inside blog~)

说真的。。。当时我们有一点争执~
Frankly speaking, last time we did quarrel a bit la~
就是在终极天团开始比赛不久的时候。。。
During Ultimate Power Group early stage...
那时候我真的觉得原本我们的友谊还算ok罢了~
That time actually we are normal friend~
帮了他,不但没有变好。。。反而越来越恶劣~
Even thought I help her, but it doesn't seems like we become better/close... In fact, it turns bad~
哈哈。。。
Haha...

至少那时候我觉得,我做我的,我管他那么多干嘛~
That time I really feel don't wanna bother her~
那时是真的很不爽~!不过。。。现在ok了啦。。。
Really unhappy and beh song~ haha~ but now ok le la...
不过不懂为什么。。。感觉真的好像越走越远了。。。
But don't know why... Just feel that we have much more distance...
总之我做好我的工作就好了~(我很讲信用,超级负责人!)
No matter what, I just wanna do my job well~ (I am a man of word, I am super responsible man~haha ~)
哈哈~可能最近我有忧郁症吧~

不开心的就别说了~
Ok la, dont mention unhappy things le la~
我爆一点他的故事~ 哈哈~
Let me tell you all some of her secrets~!~haha
其实他很厉害相声,而且出过7张合辑~
She is very good in "Xiang Sheng", and she has 7 albums~
哇哈哈~我有一些他的mv和歌曲。。。
wahaha~ I got some of her MV and songs...
我们都很喜欢把它当周星驰的戏来看~哈哈哈哈哈~(不要打我~)
All of us likes to treat those MV and songs as Jim Carey's/Stephen Chow's Movie to watch~ hahahahaha~

就在这里上载一些我们曾经拍过的照片吧~
Alright, I shall post some of the photos we took before~

慧慧是读精算学的,厉害吧~哈哈~
Hui Hui majoring in Actuarial Science, Geng ler~ haha

(我就没有他那么厉害啦~)
(Too bad I'm not as clever as her~)

我们在学校的时候拍的照片,照片右手边的是慧慧的好姐妹~
This photo we took at school after event! Right hand side is her soulmate~

No comments:

Post a Comment